مروری بر قدرت و سرعت آیپد پرو 2018 در اجرای بازی فورتنایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گفتنی است که این ویژگی جدید را می‌توان در بازی فورتنایت از طریق تنظیمات بازی فعال کرد. در تستی که در ادامه شاهد آن خواهیم بود نرخ فریم بر روی «60FPS» و همین‌طور کیفیت گرافیک نیز بر روی گزینه «High» تنظیم شده است. نکته قابل توجه اینکه بخش گرافیک هنوز در آپشن‌هایی که در تنظیمات نمایش داده می‌شوند، فعال نبوده اما گزینه مورد نظر مشاهده می‌شود. این بدین معنا خواهد بود که در آینده ممکن است در آپدیت‌های آتی فعال شود و آپشن‌های بیشتری برای تنظیمات گرافیکی در اختیار داشته باشیم.

با تنظیم جدید نرخ فریم 60FPS در همان ابتدای تست مشاهده می‌کنیم که بازی فورتنایت اجرای سریع و روانی در آیپد پرو 2018 خواهد داشت. گفتنی است که نرخ فریم نسخه پیشین بازی فورتنایت معادل 30 فریم در ثانیه بود. اما حالا با این ویژگی جدید چنین انیمیشن باکیفیتی توانست در ابتدا، اجرای جالب و راحتی را به نمایش بگذارد. این در حالی بود که در طی اجرای بازی، آیپد پرو با افت فریم و کیفیت مواجه نشد و سطح بالایی از کارایی و عملکرد را نیز به نمایش گذاشت.

جالب است بدانید که نسخه جدید بازی فورتنایت با ویژگی 60 فریم در ثانیه بر روی گوشی‌های موبایل نیز اجرا شد، اما نه تنها موبایل بلکه هیچ دستگاه دیگری نتوانست، تجربه بازی بهتری را نسبت به آیپد پرو 11 اینچی رقم بزند. جالب است بدانید که در نسخه جدید بازی فورتنایت مخصوص دستگاه‌های اپل رابط کاربری ارتقا یافته است و گزینه‌های روی نمایشگر دید بهتری را نسبت به نسخه پیشین برای کاربران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این در مورد رزولوشن نیز باید بگوییم که میزان آن واقعا به مانند یک گوشی آیفون خیره‌کننده و تحسین‌برانگیز است و این امکان را در اختیار گیمر قرار می‌دهد تا محل دشمن را از فاصله زیاد حدس بزند و هر آنچه که در نمایشگر وجود دارد را با دیدی واضح ببیند.

با این ویژگی خوب حال اگر نمایگشر بزرگتری در اختیار باشد می‌تواند تجربیات بهتری را برای کاربر به ارمغان آورد. درواقع این مساله‌ای است که در نمایشگرهای آیفون و به نوعی در آیپد محدود است. علاوه بر اجرای روان که در بالا درباره آن صحبت کردیم، رفرش رنگ‌های نمایشگر نیز مثال‌زدنی بوده و نمونه چنین اجرایی را کمتر در سایر محصولات موجود در بازار شاهد هستیم. در این باره نیز کافی است که بگوییم پالت رنگ فورتنایت بسیار کامل و شفاف است.

در مجموع می‌توانیم بگوییم که آیپد پرو 11 اینچی 2018 در اجرای بازی فورتنایت با ویژگی 60 فریم در ثانیه عملکرد بی‌نظیری را از خود به نمایش گذاشت. این کارایی بالا و ویژگی فوق‌العاده باعث می‌شود تا آیپد پرو 2018 یک سر و گردن از نسخه سال گذشته قوی‌تر ظاهر شود و در سطح بالاتری از آن باتوجه به اجرا و پردازش قرار بگیرد؛ چراکه آیپد پرو 10.5 اینچی سال گذشته تنها به پشتیبانی از نرخ فریم 30 فریم در ثانیه محدود بود.

 

گفتنی است که یکی از ویژگی‌های خوب آیپد پرو 10.5 اینچی پشتیبانی از اجرای بازی به صورت تقریبا تمام صفحه است. با این حال آخرین پچ نرم افزاری بازی فورتنایت به نوعی طراحی شده بود تا حاشیه سیاه اطراف نمایشگر آیپد پرو 11 اینچی 2018 نیز در زمان اجرا نادیده گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد و آیپد پرو 11 اینچی حالا حاشیه قابل توجهی در اطراف نمایشگر دارد. اما با این حساب با توجه به بهینه‌سازی خوبی که توسط شرکت اپیک گیمز در بازی فورتنایت انجام داده و همین‌طور پشتیبانی جالبی که آیپد پرو 11 اینچی در عمل به نمایش می‌گذارد، این مسائل را می‌توان نادیده گرفت.




:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: Apple , Epic Games , Fortnite , iPad Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی